خادم الموالی عباس داودی داوودی

😡 وقاحت 😡

😮 مخالفت دکتر روحانی با امام خامنه‌ای 😮

متن زیر مربوط به خبر دیدار حضرت امام خامنه‌ای در هفتم آذر ماه 1395 با فرماندهان نیروی دریایی ارتش است.

نشانی خبر:

http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=35010

لزوم «رعایت استحکام و پرهیز از عجله و بی‌ملاحظگی در کارها» نکته‌ی مهم دیگری بود که رهبر انقلاب بر آن تأکید و خاطرنشان کردند:

«هر کاری را از ابتدا باید با استحکام آغاز کرد، زیرا عجله در کارها، مشکل ایجاد می‌کند که متأسفانه در این زمینه نیز نمونه‌هایی وجود دارد».

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به قضایای مذاکرات هسته‌ای، افزودند: در این مذاکرات بحث‌های فراوانی راجع به تحریم‌ها شد اما اکنون در کنگره‌ی آمریکا مسئله‌ی تمدید تحریم‌ها را مطرح می‌کنند و مدعی هستند که اینها تحریم نیست، بلکه تمدید است!

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند:

«"شروع کردن یک تحریم" با "دوباره شروع کردن آن پس از پایان زمانش" فرقی نمی‌کند و این دومی نیز تحریم و نقض تعهدات قبلی از سوی طرف مقابل است».

ایشان بروز این مشکلات را ناشی از عجله در انجام کار خواندند و افزودند:

«وقتی عجله داریم که کار را زودتر تمام کنیم و به جایی برسانیم، از جزئیات غفلت می‌کنیم و گاهی غفلت از یک امر جزئی، موجب ایجاد رخنه و نقطه‌ی سلبی در آن کار می‌شود، بنابراین باید مراقب بود که کارها متین، محکم و با شتاب مناسب انجام شود».

عجله

********************************

و متن زیر از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری در نشست خبری با خبرنگاران داخلی و بین المللی: در تاریخ 28/10/1395 نقل شده است.

نشانی خبر:

http://www.president.ir/fa/97294

رییس جمهوری تاکید کرد:

«مردم عزیز بدانند در توافقات جهانی حتی توافق با یک کشور هم که باشد در اجرا ممکن است اشکالاتی در اجرا پیش آید و کار در بعضی از موارد به دلخواه پیش نرود اما ما نباید صبرمان را از دست دهیم و باید منافع ملی‌مان را مد نظر قرار دهیم. در موضوع یک توافق بزرگ، توافقی که با 6 کشور بزرگ داریم، توافقی که آثار جهانی دارد و مربوط به سازمان ملل می‌شود، طبیعی است که در بعضی از موارد مشکلاتی را داشته باشیم اما در عین حال در برابر بدعهدی‌ها، با قدرت ایستاده‌ایم، مردم ما مطمئن باشند، مقتدرانه عمل کردیم و عمل خواهیم کرد اما عجولانه کاری نکرده‌ایم و نخواهیم کرد».

 

ملاحظه می‌فرمایید که امام خامنه‌ای فرمودند:

در مذاکرات عجله شده

و دکتر روحانی در مقابل حرف ایشان گفتند:

عجله نشده

 

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.